506 555 070
biuro@rodzinamed.pl
rejestracja@rodzinamed.pl
ul. Adama Mickiewicza 31, Poznań

Regulamin przychodni Rodzina Med Sp. z o. o.

1) Umówienie terminu wizyty lekarskiej odbywa się w Rejestracji osobiście,
telefonicznie, a teleporadę można umówić telefonicznie lub mailowo.
W pierwszej kolejności proponowany jest pierwszy wolny termin.
2) W celu umówienia wizyty należy przygotować dokument tożsamości.
Godzina przyjęcia jest godziną orientacyjną i może ulec przesunięciu.
3) Recepta zamówiona telefonicznie lub mailowo – bez wizyty – czas realizacji
do 3 dni roboczych. Odbiór możliwy przez osobę upoważnioną – patrz
wzór.
4) Podczas wcześniej umówionej wizyty nie mogą być załatwiane „przy okazji”
sprawy innych członków rodziny. Możliwość taka istnieje po wcześniejszym
zgłoszeniu w Rejestracji. Lekarz w gabinecie nie ma możliwości wpisania
dodatkowego pacjenta do systemu informatycznego.
5) Pacjenci nieumówieni, a wymagający konsultacji lekarskiej, będą przyjęci
przez lekarza wskazanego w Rejestracji. W pierwszej kolejności
przyjmowani są pacjenci umówieni wcześniej na wizyty.
6) W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia pacjenta, wizyta odbędzie się
poza kolejnością. Na takiej wizycie nie ma możliwości przedłużania recept.
7) W stanach nagłych należy wezwać służby ratunkowe:
a) 999 – Pogotowie Ratunkowe,
b) 998 – Straż Pożarna,
c) 997 – Policja,
d) 112 – Telefon Alarmowy.
8) Przychodnia nie udostępnia dokumentacji medycznej pacjenta na nośnikach
cyfrowych oraz nie wysyła jej drogą mailową.
9) Zamawiane recepty przez pacjentów nie będą wysyłane pocztą.
10) W sytuacji, gdy personel ma do czynienia z pacjentem agresywnym, pod
wpływem alkoholu lub innych używek, może odmówić udzielenia świadczenia.
Takie zachowanie pacjenta zostanie odnotowane w dokumentacji pacjenta.
11) Rozmowy telefoniczne mogą być nagrywane w celu polepszenia jakości
usług.Na terenie przychodni oraz w jej obrębie obowiązuje kategoryczny
zakaz palenia wyrobów tytoniowych, e-papierosów oraz zażywania
innych używek (np. alkohol).
12) Dzieci przebywają pod opieką opiekuna.
13) Prosimy zachować porządek, a ewentualne śmieci wyrzucić do kosza na
śmieci.
14) Prosimy zachować ciszę i nie przeszkadzać pozostałym pacjentom.